Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

tirsdag 7. februar 2012

Oppsummering av NM


Hei. Som noen av dere så prøvde jeg å legge ut en link til NRK sin nettside som funket her hos meg, men den klikka da NRK skiftet fra NRK 2 til NRK 1. Men nå var vel ikke teknikken helt på topp under rennet heller. Til å med Skeie var ikke sikker på hvem som var vinner selv om Bardal båtna bakken i sitt ander hopp. Ellers ser man med dette NM at Norge er på vei oppover med en utrolig bredde. Topp tre: Førsteplassen tok Anders Bardal, Steinkjer Skiklubb, på andre kom Bjørn Einar Romølen, Hosle IL og tredjeplassen tok Anders Fannemel, Hornindal IL. Disse tre hopper for Trønder hopp, Kollen hopp og Lillehammer hopp, noe som viser at vi har forbilder i alle leirer. Dette lover bra for fremtiden og jeg tror at vi kommer til å kjempe i toppen også intraspinalt også i fremtiden. For øvrige resultat se her
Tom Hilde tok sitt første hopp etter skaden i dag å etter det jeg har fått opplyst så har han ikke gjort noen særlig tilbakegang etter fallet og det lovet bra. Espen Bredesen mente til å med at man burde holde av en plass i VM laget til Tom Hilde. Legger med en video med VM-låten å håper å se mange av dere der.

Jeg kommer tilbake med lag uttaket til kommende renn i senere. Husk også å sett opp ditt VM lag her
Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar