Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

onsdag 29. februar 2012

Liten oppsummering av Vikersund.

I år hoppet ikke Tom Hilde konkurranse dermed hadde jeg ikke på meg drakten. Men jeg hadde flagg i ansiktet, høye jubelrop og god stemning. 
Selv om Tom ikke hoppet var i bakken for å støtte lag-kompisene. Ham synes nok at det var trist at ham ikke fikk hoppe, men han innrømmer selv på sin blogg at de fire som hoppet var de beste som kunne hoppe for Norge. Selv om vi ikke klarte medalje i lagkonkurransen og mange vill byttet ut Bjørn Einar Romølen med Tom Hilde, skriver Tom selv på sin blogg at han var den dårligsete av de fem som var med til VM og at det derfor var en riktig avgjørelse. Selv fikk jeg ikke snakket med Tom som forlot bakken sammen med de andre for meg alle dagene. Tom var prøvehopper alle dagene så ham fikk prøvd den nye Vikersund bakken under VM selv om ham ikke var på laget. mer om hva Tom oppsummerer om VM kan du lese om her.
Men selvfølgelig er det masse gode minner fra VM og det var særlig unggutten som imponerte. Anders Fannemel hoppet nest lengst i verden i den individuelle konkurransen. Likevel var det lag-kompisen Rune Velta som knep en sølvmedalje til laget. For rune var dette en ubeskrivelig opplevelse og tåren rant på gutten imens ham ble intervjuet. En morsom opplevelse for Rune Velta som er en av nykomlingen på laget. Jeg ønske ham og de andre hell og lykke.
Jeg lover å skrive mer om VM arrangement litt senere.
Jeg vil gjeme vite hva dere synes om VM, skriv gjerne en kommentar under.  
Ha en god natt folkens.
Vi snakkes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar