Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

søndag 4. desember 2011

Opp og nedtur på Lillehammer

Hei ser det er en stund siden jeg har skrevet på bloggen her nå, men i helgen har jeg vært opptatt av å support blant annet denne gutten du er på bildet under.
Bildet tatt av Bjørn Einar Romølen
Dessverre gikk det ikke så bra med ham her på Lillehammer selv om han klarte å få til noen bra hopp både i kvalifisering og i renn, men Tom har som mål å bli blant de 10 beste i hvert renn å det holdt ikke i denne helgen. Ham lå på en 6 plass etter første omgang i lørdagens renn da ham hopper 94,5 meter, men etter å ha fått en vindkule i andre hopp og landet på 74 meter havnet Asker hopperen på en 30 plass og brukte litt ekstra tid i bua. Det er jo forståelig at ham gjør det når fans som meg henger utenfor den, å ham må jo få tid til å summet seg litt også. Hadde lyst til å gi Tom en klem da ham endelig kom ut men jeg glemte det.
Bildet tatt av Bjørn Einar Romølen

Første verdenscup for jenterenn.
Denne helgen var også historisk da jentene skulle ha sitt første verdenscup renn. Det gikk sånn noenlunde bra med beste Norske på en fin fin 8 plass. For de som ikke vet det supporter jeg jente også med en annen drakt. Legger ut et innlegg spesifikk om jenterennet senere.
Nok en nedtur og en opptur.
På søndag gjorde Tom det supert og vant kvalifiseringsrenn soleklart. Men så kom rennet og Tom hoppet elendig og havner på en 36 plass. Ham var helt tydelig ikke fornøyd med hoppingen sin og brukte også denne dagen veldig lang tid inne i skifte-bua. De skulle i tillegg heder Anders Bardal som kom på 2 plass. så noe riktig er det nok i alles teknikk. Jeg skal innrømme at jeg synes synd i den litt molefonken Tom som tappert prøvde så smile når jeg spurte etter autograf. Samtidig som jeg prøvde å oppmuntre ham, men det er ikke enkelt når man ikke vet hvilke ord og uttrykk man skal velge slik at ikke skuffelsen skal bli verre. Vis Tom leser dette skal ham vite at jeg prøver, men at det ikke alltid er så lett. Men en klem kan jeg alltid ta i mot vis ham trenger det. Jeg er veldig glad i klemmer! Lykke til videre, jeg har troen!
Vi snakkes sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar