Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

onsdag 14. mars 2012

Hoppmaraton = en toppes dager?


På renn.
Fra onsdag til søndag var jeg på hopprenn. Det var egentlig veldig gøy, men også ganske slitsomt. Jeg fikk en del å tenke på, for meg har hoppingen hvert som et anker i livet mitt. Noe jeg har holdt tak i når livet har vært for vanskelig å leve. Hopping har betydd veldig mye for meg og Tom Hilde er jo en av hopperen som får meg til å smile igjen. Mange spør meg hvorfor jeg absolutt liker skihopp og jeg kan si såpass at jeg har en historie bak som jeg ikke har lyst til å fortelle.



Begynnelse i Vikersund.
Min hopp historie begynner i Vikersund i 2007 og har vart siden. På veie har jeg møtt veldig mange mennesker som har gitt meg mye positive. Særlig etter at jeg har fått drakten min har jeg fått mye oppmerksomhet. De fleste er utrolig hyggelige og mennesker jeg gjerne vil møte igjen. Jeg synes det er hyggelig å snakka med folk, drakten har ofte en tendens til at virke som en effekt for at folk tørr å snakke til meg. Det synes jeg er hyggelig for jeg føler meg respektert og at jeg får lov til å være meg selv. I det siste her i imidlertid ikke hoppingen være så morsom at det har gitt meg nok i forhold til det jeg er nødt til å gi. Derfor har jeg lurt på om jeg skal slutte å support hopping, men så er det alle de posestive tilbakemeldingen fra menneskene jeg møter på veien som får meg til å forsette. Derfor kommer jeg til å bruke sommerrennene på å finne ut om jeg skal ta til på nok en sesong med hoppsupportting. Bare så det er sagt her det ingen ting med at Tom Hilde skadet seg å gjøre. Jeg her stor tro på at Tom kommer til å vinne verdenscupen.

Lite kommentarer.
På denne bloggen får jeg veldig lite kommenterer på hva i alle dager dere har lyst til å høre mer om. Hva har der lyst til at jeg skal finne ut mer om? Det er lov å skrive kommentarer på der vil høre mer om.
Uttaket til Plancia er:

Tom Hilde, Asker Skiklubb
Anders Bardal, Steinkjer Skiklubb
Rune Velta, Lommedalen IL
Vegard Haukø Sklett, Grong IL
Anders Fannemel, Hornindal IL
Andreas Stjernen, Sprova IL
Bjørn Einar Romøren, Øvrevoll Hosle IL
De fire førstnevnte skal også hoppe på søndagen, mens Anders Fannemel kan hoppe seg opp siden ham ligger bare 0 poeng bak 30 plassen i Verdencupen. Ønsker gutta lykke til! 

1 kommentar:

  1. Håper du fortsetter med å være hoppsupporter. Hopp er topp!!

    SvarSlett