Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

mandag 5. mars 2012

En hektisk morsom uke!

Tenkt jeg skulle skriver litt om hva som er plan min den nærmest uken. Som dere så i forrige innlegg var jeg på VM i Vikersund. Et fantaisk arrangement. På lørdag kom det en overraskelse dumpende ned i postkassen min, fem billetter til verdenscup i Granåsen fra Riks tv.

Det er supert se da synes jeg at jeg måtte prøve å komme meg på kvalifisering. Etter litt fem og tilbake fikk jeg meg overnatting hos et søskenbarn. Jeg ser superheldig som har slektninger over alt. Da jeg var i Vikersund så bodde jeg hos en tante på Spikkestad. Når jeg skal til Oslo bor jeg hos en tante der.

Dermed blir tidsplanen min:
Torsdag  23 februar 2012: Reiste med toget fra hjemme klokka 5. sov på toget.
Kvalifisering foran tv-en den dagen.
Fredag 24 februar 2012: Fra Drammen klokka 11 med retning Vikersund var i Vikersund til klokka 20-21.
Lørdag 25 februar 2012: Reiste opp i bakken klokka 10 og kom ikke hjem før klokken var nærmere 24.
Søndag 26 februar 2012: Reiste opp i bakken ved 11 tiden den første bussen.  Var hjemme klokka 18 den dagen.
Mandag 27 februar 2012: Reiste hjem.
Denne uken som har vært her jeg bare koset meg med gamle hopprenn før det ble nye muligheter for å se hopp foran tv-en på lørdag(kvalifiseringen ble avlyst grunner vind) og selvfølgelig søndag.
Onsdag 7 mars 2012: Reiser til Trondheim klokke 12 for jeg skal opp på kvalifisering i Granåsen.
Torsdag 8 mars 2012: Opp på renn i Granåsen og reiser med nattoget til Oslo. Sover der.
Fredag 9 mars 2012: Jenterenn i Midtstua.
Lørdag 10 mars 2012: Hviledag
Søndag 11 mars 2012: Fult trøkk på hopprenn i Holmenkollen.


Dette er altså det jeg skal gjøre, det blir travelt, men dette kommer til å bli gøy. Jeg er sikker på at jeg kommer til å kose meg!

Håper jeg ser deg på renn.

6 kommentarer:

  1. Da var Vikersund og Granåsen unnagjort da er det klart for jenterenn i Midtstua. Gleder meg skal skrive mer om det etter rennet.
    Traff noen hyggelig jenter i Granåsen som sa de fulgte bloggen min. Ikke sikker på om det er denne eller http://minopplevelse.blogspot.com/, men jeg håper hun kommenterer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er meg, og jeg mente jo selvfølgelig å si bloggene*! Jeg følger med på begge to nemlig. Og om du ønsker å ha bildet av oss to sammen, kan jeg sende det til deg på epost, selvfølgelig. :)

      Slett
    2. Ok. kult at du følger de bloggene som jeg bruker mest. Fint at du har begynt å kommentere også det setter jeg stor pris på. Jeg liker å få tilbakemeldinger på hva lesene vil høre mer om. Utfordringer og inspill blir tatt i mot for å gjøre bloggen ennå bedre. Jeg prøver å finne ut av det meste så er det bare å komme med innspill kan hende at ditt innspil blir virklighet. :-) Jeg vil gjerne ha bildet.

      Slett
    3. Jeg liker å lese om hva du gjør i hverdagen, og om hvordan du har det på rennene du er på! :) bare gi meg en epost-adresse, så skal jeg sende det med en gang! :)

      Slett
    4. Du skal få epost-adressen min. si fra vis du publiserer det noe sted slik at jeg vet om det. Da er det bare å slenge innom med adressen her. Ha en finn dag!

      Slett
  2. http://i41.tinypic.com/33b3hie.jpg her er linken til bildet! :) beklager at jeg var så treig på å svare deg..

    SvarSlett