Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

fredag 17. juni 2011

Sommerhoppuken- oppsumering

Bilde fra sommerhoppuken i fjor.

Heiann folkes.
Jepp da her jeg vert på hopprenn i 3 hele dager det starte bra for Tom både i Lysgårsbakken og i Gjerpenkollen, men i Midtstua ble det ikke helt treff. Tom kom på andreplass mes Bjørn Einar Romølen vant.
Det å være Tom Hilde fans er en jobb i seg selv, jeg følger opp Tom at jeg klarer både med å være på renn og komenter bloggen hans. Det er som det står på drakt min "alt for Tom Hilde". Det er jo heller ikke vankelig å være fansen hans for ham tar jo utrolig godt vare på fansen sin og soler seg i glansen. Han er en fantatisk fyr og jeg synes selv ham fortjener å bli hei på. Jeg ønsker at alt godt i verden ska skje med Tom Hilde. At ham kan få lov til å bli det lykkligeste menneske i verden. Mne dere jeg skriver mer i morra jeg. Bilden komemr når jeg får daten opp å gå onklig igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar