Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

søndag 5. juni 2011

Begynnelse.





Hei sann! Dette er det først blogg innlegget som jeg skriver på denne blogge. Så jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om meg selv. Jeg er en jente som er vel er over gjennomsnitte interessert i hopping. Min favoritt er Tom Hilde, men jeg heier også på de ander hopperne. Etterhvert skal dere få se hvordan det er å være Tom Hilde fans og hvor mye tid jeg bruker å dette.




Hjemme hos meg er alltid videospilleren parat til opptak om det skulle komme noe hopping på Tv-en. Hver helg fra slutten av november til midten av mars bruker jeg mellom 2-4 timer bare på hopping, hver dag. Jeg på ha med meg alle intervjuer og selvfølgelig alle renn på tv, noe som er et ni-tidig arbeide siden det er fler kanaler som sender sport. Jeg kjøper også VG og Dagbladet, men bare vis det står noe om hopping i dem. Jeg skriver også ut artikler fra nettet. Dette settes inn i cd-albumer og mapper.


Slik ser det ut når jeg heier:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar