Welcome to this blog. You maybe have seen me in the ski jumping hill in Norway and it is absolutely right. The text is in Norwegian, about how this is for me to be Tom Hilde fans. Feel free to comment, it would be nice.

Translate

lørdag 7. januar 2012

Tilbake i trening

Første trening.
Tom Hilde melder på sin nettside at han får lov til å trene beine sine på en måte som ikke er så ulikt det ham pleier. Selv er Hilde optimistisk og mener at ha er i god fysisk form når ryggen hans leges om 3-6 uker.  Ham melder at ham vil bruke den tiden som ham er skadet på en best mulig måte. Dette fordi at ham dermed er klar for å komme for fult tilbake, når dette blir forsvarlig.


Mental trening
Tom melder også at ham er på mental trening for at ikke ulykken skal påvirke ham når han kommer tilbake i bakken. Den mentale biten er en stor del for en idrettutøver. Derfor er dette nok en klok avgjørelse av Asker hopperen. Når ham kommer tilbake i bakken  vil ham ikke lenger være listefyll. Dette er noe Asker hopperen kommer til å klare.
Jeg ønsker Tom lykke til


Husk også jenterennet på Eurosport klokken 10,30 lørdag.
Vi snakkes

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har :)

    Et spørsmål:
    Du sier du er "maskoten" til Tom Hilde? men kjenner du han egentlig? og hvorfor leser vi aldri om deg på hans blogg da?

    Digger bloggen din forresten! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentaren. Uoffisielle maskot. Tom vet om meg, å det er helt å holdet mitt påfunn. Jeg vet ikke hvorfor Tom ikke skriver om meg på bloggen sin, det er isåfall opp til ham hva han skriver der. Det er heller ikke et mål for meg at ham skriver om meg der, men som sagt det er opp til ham. For meg er dette påfunnet for å skape litt liv i hoppbakkene. Noe som jeg har klart til en vis grad. Jeg prøver å samle informasjon jeg finner og som jeg får vite inn på denne bloggen. Hensikten er for å prøve å forteller hvor gøy det er å være i hoppbakken, litt fordi jeg synes våre hopper fortjener et kjemp jubel. Du kan lese om meg her http://norwegianskijumping.com/2011/12/07/hoppfan-nr-1-tomhilde/ Håper det var et godt nok svar ellers får du bare spørre igjen. Beklager at det tok så lang tid før jeg svarte.

      Slett